Menedżerowie w społeczeństwie współczesnym. Studium z socjologii edukacji
- In Stock: out of stock
- ISBN: 978-83-232-3654-2 (PDF)
- DOI: 10.14746/amup.9788323236542
- Category: Open Access, Psychology and Education, Ebooki
- Year of publication: 2019
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i – szerzej – społecznych.
Detailed information | |
---|---|
Wprowadzenie | Download file |
Spis treści | Download file |
Summary | Download file |
|
|
Publication Version | e-book, open access |
Language | polski |
Title (EN) | Managers in contemporary society. A study in the sociology of education |
Type of publication | Monografia |
Edition | I |
Series | Psychologia i Pedagogika nr 292 |
ISSN | 0083-4254 |
ISBN | 978-83-232-3654-2 (PDF) |
DOI | 10.14746/amup.9788323236542 |
Number of pages | 250 |